Wednesday, November 4, 2009

Wedding: Hein and Melindi

















Sybrant Cillie van Prophotography het my onlangs gekontak om te hoor of ek nie "second shooter" wil wees by Hein en Melindi se troue nie.

Hein het onlangs die wereld landspoed rekord gebreek vir blindes. WOW! Baie groot prestasie. Die storie was onlangs op Carte Blanche, vir die wat kan onthou.

Die ontvangs is gehou in Cape St Martin. Al wat ek kan noem is dat die liefde wat tussen Hein en Melindi is so sterk is mens kan dit werklik voel. Ek het traantjies gepik myself deur die seremonie, dit was net so pragtig om alles te aanskou.

Wel hier is 'n paar van my gunsteling foto's vir die dag:

1 comment:

Kathy said...

I never ever thought I'd get such joy out of looking at other people's wedding pics! but Adene, you take SUCH beautiful pictures I can't help coming back to check out your new work each week! You are so talented!

The pressure is certainly on for wedding photographer! ;)